خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/07 - 18:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

رای گیری درباره کلیات اصلاح بودجه در جلسه بعدی کمیسیون انرژی/ فاز 15 و 16 پارس جنوبی در اولویت بهره برداری

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اعضای کمیسیون انرژی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه سال جاری را با حضور رحیم ممبینی معاون معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری بررسی کردند و به دلیل کمبود وقت رای گیری درباره کلیات به جلسه روز سه شنبه کمیسیون موکول شد.


شمس الله بهمئی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درباره موارد مورد بررسی در جلسه امروز کمیسیون انرژی با اشاره به بررسی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه گفت: در این نشست برتامین هزینه تملک دارایی ها و کمک به پروژه های عمرانی و تکمیل طرح های پیشرفته تاکید شد.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اصلاحیه 13 تبصره دارد که برخی از این تبصره ها خوب است اما برخی از آنها بی نظمی ایجاد می کند، گفت: بودجه سال 91 کشور ،166 هزار میلیارد تومان بود و عملکرد آن100 هزار میلیارد تومان، بودجه سال جاری هم  210هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که به نظرم این رقم واقعی نیست  و در صورت اصلاح 150 هزار میلیارد تومان آن و در صورت اصلاح نشدن136 هزار میلیارد تومان آن قابل تحقق است.



وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون انرژی، نمایندگان موافق و مخالف با کلیات لایحه اصلاح بودجه 92 نظرات خود را مطرح کردند و قرار است بررسی این موضوع با حضور نماینده دولت و کارشناسان در جلسه بعدی کمیسیون ادامه داشته باشد.



عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود: در جلسه امروز پیشرفت فیزیکی فازهای پارس جنوبی بررسی و تاکید شد فازها باید بر اساس بودجه موجود اولویت بندی شود تا اثر بخشی بیشتر داشته باشد و این به معنای تعطیلی بقیه فازها نیست و جای نگرانی برای پیمانکاران نیست.



به گفته نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تکمیل و اختصاص بودجه به فاز 15 و 16 پارس جنوبی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است دراولویت قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 111763
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار