خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/07 - 19:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران:

رای‌گیری درباره لایحه مبازره با تروریسم به هفته آینده موکول شد

**نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم را بررسی کرد.

"محمدرضا حسین‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه 4 جزء از ماده یک لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم به کمیسیون عمران ارسال شد، اظهار داشت: کمیسیون تمام چهار جز این ماده را بررسی کرد و در نهایت رای گیری آن به زمان دیگری موکول شد.

سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به خارج شدن یک فروند هواپیما فوکر 100 از باند، گفت: مسئولان خطوط هوایی تبریز جهت بررسی علل خروج هواپیمای فوکر 100 از باند، در کمیسیون حضور پیدا کردند.

وی بر اساس گزارش ارائه شده عمر هواپیما فوکر به پایان نرسیده بود، ادامه داد: نخجوان و عابدزاده مسئولان هواپیمایی کشور در تبریز با حضور در کمیسیون مطرح کردند، عمر هواپیماهای فوکر 2700 ساعت است و از آنجایی که هواپیمای مورد نظر نزدیک به 2800 ساعت بدون استفاده بوده است، در نتیجه عمر آن به پایان نرسیده بود و نمی توان گفت علت خروج از باند به دلیل اتمام زمان مصرف آن است.

وی با بیان اینکه نتایج جعبه سیاه هنوز در اختیار کارشناسان قرار نگرفته است، تصریح کرد: تا اطلاعات جعبه سیاه استخراج نشود امکان تشخیص دقیق خروج از باند این هواپیما وجود ندارد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولان هوایی کشور درخواست وقت بیشتر برای تکمیل گزارش خروج از باند این هواپیما را داشتند، گفت: مسئولان با اشاره به اطلاعات جعبه سیاه عنوان کردند اگر یک روز بیشتر وقت داشتند با اطلاعات دقیق‌تری در کمیسیون حضور پیدا می کردند.

سخنگوی کمیسیون تاکید کرد: مقرر شد پس از استخراج اطلاعات از جعبه سیاه، مسئولان خطوط هوایی تبریز با گزار ش کامل‌تری هفته آینده در جلسه کمیسیون عمران شرکت کنند.

طرح حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد و نیز رای گیری در خصوص لایحه 100 شهرداری مصوب سال 1334 به دلیل کمبود وقت در کمیسیون عمران بررسی نشد و به جلسه آینده موکول شد. 

  • کد خبر : 26287
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار