خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1393/02/30 - 19:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس:

راهکارهای تقویت ذخیره سازی گاز در سرخس بررسی شد/ جاده نامناسب سرخس مانعی برای ذخیره سازی گاز

عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: موضوع تقویت ذخیره سازی گاز در سرخس و رفع مشکلات موجود در این زمینه با حضور عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز بررسی شد.



حسین امیری خانمکانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس موضوع راهکارهای تقویت ذخیره سازی گاز در سرخس با حضور عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز و معاونانشان بررسی شد.



نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در جلسه امروز کمیسیون انرژی مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی حضور یافتند و راهکارهای حل مشکلات جاده ای سرخس را بررسی کردند تا با رفع این مشکلات ذخیره سازی گاز در سرخس بیشتر تقویت شود.



امیری خامکانی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی سجادی نماینده حوزه انتخابیه سرخس، مشکلات در زمینه تقویت ذخیره سازی گاز در این منطقه را برای اعضای کمیسیون و مسئولان اجرایی تشریح کرد.



عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی مقرر شده بود که وزیر نفت حضور یابد و به سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهد که با هماهنگی انجام شده زنگنه در این جلسه حاضر نشد و موضوع پرسش سئوال نمایندگان از وزیر نفت به جلسات بعدی موکول شد./



پایان پیام     


  • کد خبر : 127861
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار