خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/21 - 19:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

رئیس جمهور به قول خود درباره استخدام 23 هزار پرستار عمل کند

**رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: امتناع از استخدام 23 هزار پرستار در شان رئیس جمهوری نیست و باعث ایجاد جو بدبینی بین جامعه پزشکان نسبت به مسئولان خواهد شد.

"حسینعلی شهریاری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات رئیس سازمان نظام پرستاری مبنی بر عدم استخدام 23 هزار پرستار به دلیل نبود بودجه، اظهار داشت: رئیس جمهور در روز پرستار از  وزیر بهداشت و درمان خواست که از فردای آن روز آگهی استخدام این پرستاران را ابلاغ کند بدون آنکه بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته شده باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس، افزود: متاسفانه معاونت راهبردی و نظارتی رئیس جمهوری بودجه این کار را که حدود 400 میلیارد تومان بود نتوانست تامین کند و از طرفی دولت نیز هیچ لایحه‌ای به مجلس برای استخدام این 23 هزار پرستار ارائه نکرد.

شهریاری با تاکید بر اینکه اگر این لایحه به مجلس ابلاغ می‌شد، قطعا به تصویب می‌رسید تصریح کرد: استخدام این افراد تنها استخدام 23 هزار نفر نیست بلکه خانواده‌های آنها نیز جزئی از آنها هستند و به نوعی با عملی شدن این اتفاق 100 هزار نفر را از نگرانی درمی‌آوریم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در ادامه گفت: در شان رئیس جمهوری نیست که زمانی به صورت زنده و در جمع پرستاران قول استخدام می‌دهند و بعد به وعده‌ای که دادند عمل نکند، به مصلحت نیست و درخواست ما این است که هر چه زودتر به این وضع رسیدگی کنند.

  • کد خبر : 27230
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم