خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/03 - 20:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پس از انتشار بلوتوثی توهین آمیز در آبادان

دهدشتی: وحدت ما با این اقدامات از بین نمی‌رود

**نماینده مردم آبادان ضمن محکوم کردن انتشار بلوتوثی توهین آمیز تاکید کرد: چنین اقداماتی نباید باعث برهم خوردن وحدت قومیت ها در کشور شود.

بلوتوثی حاوی برخی از صحنه های پخش نشده صدا و سیمای مرکز آبادان حدود دو ماه پیش در این شهر پخش شد که خبرنگار این مرکز با اصرار فراوانی گفت و گو با برخی افراد که به زبان فارسی مسلط نیستند را ادامه می دهد.

انتشار این صحنه نمایندگان شهر آبادان- و از جمله عبدالله کعبی- را به عکس العمل وا داشت که اعلام کرد اگر صداوسیما به این امر رسیدگی نکند ما از طریق مجلس اقدامات لازم را انجام می دهیم.

در این حال «سید حسین دهدشتی» نماینده آبادان در این باره به خبرگزاری خانه ملت گفت: هرچند که باید با چنین اقداماتی به شدت برخورد شود، اما از آنجایی که انتشار آن زیاد وسیع نبود، می توانیم در سعه صدر بیشتری برخورد کنیم و بهانه ای دست سوء استفاده گران ندهیم؛ چرا که در حال حاضر بحث وحدت قومیت ها باید سرلوحه کارمان باشد.

به گفته وی در سال های انقلاب و دوران دفاع مقدس همه مردم از هر قومیتی در کنار هم بودند که اتفاقا در آبادان این وحدت نمود پر رنگی داشته است و هرچند اختلاف انداختن میان اقوام به هیج وجه قابل قبول نیست، اما دامن زدن به آن گناهش بیشتر است.

دهدشتی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده در مرکز صداوسیما و مسئولان امنیتی استان، سرنخ هایی پیدا شده است و کسانی که می خواستند سو استفاده کنند نیز شناسایی شدند.

  • کد خبر : 23191
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار