خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/12 - 18:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
غیبت وزیر نیرو در کمیسیون انرژی؛

دهدشتی: مطالبات صنعت برق پرداخت نشده است

**عضو هیات کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مطالبات صنعت برق و بدهی وزارت نیرو به بخش خصوصی در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد.

"سید حسین دهدشتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مطالبات بخش خصوصی از وزارت نیرو در دستور کار جلسه امروز کمیسیون انرژی قرار گرفته بود، تصریح کرد: بخش خصوصی و صنعتگران برق نقش مهمی در تولید برق و متعادل سازی فشار بر روی شبکه های برق رسانی کشور ایفا کردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: با این وجود و با گذشت یک سال از پیگیری مجلس و بخش خصوصی از وزارت نیرو، همچنان مطالبات این بخش پرداخت نشده است.

عضو هیان رییسه کمیسیون انرژی تاکید کرد: قرار بود در جلسه امروز عصر با حضور وزیر نیرو و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، مطالبات بخش خصوصی و صنعتگران برق بررسی و تصمیماتی اخذ شود که به دلیل غیبت وزیر، بحث‌های کارشناسی و مشکلات بخش صنعتگران مطرح شد.

به گفته این نماینده، از بودجه سال 89، سه هزار پانصد میلیارد تومان جهت پرداخت بدهی وزارت نیرو به بخش صنعت برق در نظر گرفته شده بود که در ماه‌های پایانی سال مبلغ زیادی از این بدهی پرداخت نشده است.

دهدشتی با اشاره به دستور کار کمیسیون انرژی، گفت: بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی و فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی در دستور قرار داشت که با طولانی شدن بحث بر‌ مطالبات صنعت برق زمان کوتاهی به این طرح اختصاص یافت.

نماینده مردم آبادان اظهار داشت: ابتدای جلسه روز سه شنبه 14 دی ماه کمیسیون انرژی، بحث و بررسی خواهیم کرد تا در نهایت کلیات آن در کمیسیون به رای گذاشته شود.

  • کد خبر : 34883
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار