خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/23 - 08:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

دستور کار کمیسیون اصل 90 اعلام شد

اعضای کمیسیون اصل 90 در جلسه‌های این هفته خود افزون بر بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد پرونده‌های مطرح در این کمیسیون درباره گزارش تحلیل چالش­های موجود در بازار ارز و گزارش­های دریافتی از مرکز پژوهش‌های مجلس به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،‌ بر اساس دستور هفتگی اعلام شده کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی،‌ جلسه­های عمومی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی یک­شنبه،‌ دوشنبه و سه­شنبه و جلسه­های کارگروه­های تخصصی این کمیسیون نیز علاوه بر روزهای یکشنبه و سه شنبه در روز چهارشنبه نیز برگزار می شود.



اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، در جلسه‌ روز یکشنبه خود در مورد گزارش کارگروه رسیدگی به یک پرونده را استماع و در مورد دو پرونده دیگر در دستور کار کمیسیون تصمیم‌گیری می‌کنند.



در روز دوشنبه این هفته جلسه فوق العاده‌ای با حضور کلیه اعضاء ثابت و غیر ثابت کمیسیون برگزار می‌شود.



اعضای کمیسیون اصل 90 در جلسه روز سه شنبه خود علاوه بر استماع و رسیدگی به گزارش رسیدگی به یکی از پرونده‌های مورد بررسی در کارگروه‌ها و اتخاذ تصمیم در مورد پرونده‌ای دیگر، درباره گزارش تحلیل چالش­های موجود در بازار ارز و گزارش­های دریافتی از مرکز پژوهش‌های مجلس به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.



در این هفته دو کارگروه فرهنگی و اجتماعی و کارگروه اقتصادی، فنی و عمرانی در روز یکشنبه، کارگروه های سیاسی و نظامی و کارگروه قضایی و حقوقی روز سه شنبه و کارگروه مجلس و امور ویژه در روز چهارشنبه برای رسیدگی به شکایت های واصله تشکیل جلسه خواهند داد.

  • کد خبر : 60639
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم