خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شعبانی:

در طرح بازنشستگی پیش از موعد باید به شرایط بازنشستگان توجه شود

**نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای بازنشستگی زودهنگام کارکنان دولت باید به گونه‌ای اجرایی شود که شرایط افراد بازنشسته، سازمان‌ها و اداره‌ها و افراد جایگزین را مد نظر قرار دهد.

"محمدرضا شعبانی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت اظهار داشت: نباید جایگزینی افراد بازنشسته نباید منجر به تضییع حقوق آنها شود و آنان را از برخی امتیازها محروم کند.
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از طراحان طرح جایگزینی افراد بازنشسته کارکنان دولت، معتقدند این طرح در راستای ایجاد اشتغال و قانون مدیریت خدمات کشوری صورت می گیرد؛ اما باید دقت داشت این طرح چه مزایا و چه ضررهای احتمالی می تواند به همراه داشته باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توجه به رعایت حقوق افراد بازنشسته شده و بهره وری اداره ها و دستگاه های مختلف باید به عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد.
این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: طرح بازنشستگی پیش از موعد اگر به صورت قانونی دقیق و مدون با رعایت شرایط خاص خود اجرایی شود می تواند اقدامی در راستای کاهش بیکاری باشد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:طرح بازنشستگی پیش از موعد باید به گونه ای باشد که بتواند هم چابکی  اداره ها را در پی داشته باشد ،هم اشتغال آفرینی را افزایش دهد و هم اینکه حقوق افراد بازنشسته را رعایت کند. 

  • کد خبر : 36741
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار