خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 17:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

در بازنشستگی زودهنگام کارکنان، رضایت خاطر مردم و کارمندان لحاظ شود

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بازنشستگی پیش از موعد جذب نیروهای جایگزین باید به صورتی باشد که خللی در کار سیستم ایجاد نشود.

"صمد فدایی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت اظهار داشت: بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت موضوعی است که براساس قانون مدیریت خدمات کشوری قرار است به اجرا درآید.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس یادآورشد: بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت نباید موجب اخلال در ارائه کارها به ارباب رجوع شود.  
وی خاطرنشان کرد: بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت می تواند به عنوان گزینه ای برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال مد نظر قرار گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت اگر به صورت دقیق اجرایی شود، در عین حال رضایت افراد بازنشسته را مدنظر قرار دهد، می تواند موجب رشد و ارتقای شغلی و کاری سیستم اداری را در پی داشته باشد.
وی اظهار داشت: اجرایی شدن بازنشستگی زود هنگام کارکنان دولت باید به گونه ای باشد که رضایت خاطر کارمندان و مردم را لحاظ کند.
فدایی خاطرنشان کرد: نباید به دلیل ایجاد داشتغال نیروهایی که دارای کارآمدی، تجربه بالا و خلاقیت هستند، در شمول این قانون قرار گیرند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: با توجه به این که خالی شدن اداره ها و سازمان ها از افراد با تجربه و کارشناس به طور قطع تاثیر منفی در کارایی و بهره وری آن بخش می تواند داشته باشد در نتیجه باید به صورتی این قانون اجرایی شود که اخلالی در کار ایجاد نکند.  

  • کد خبر : 36735
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار