خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فتحی‌پور خبر داد:

درخواست کمیسیون اقتصادی برای دیدار با مقام معظم رهبری

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس از درخواست این کمیسیون برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: نامه درخواست دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی با مقام معظم رهبری به دفتر ایشان ارسال شده و مقدمات این دیدار در حال انجام است.


"ارسلان فتحی پور"در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از درخواست نمایندگان کمیسیون اقتصادی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس علاقه‌مند هستند تا با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، از نزدیک رهنمودهای ایشان درباره تحقق اهداف جهاد اقتصادی را بشنوند و سرلوحه کار خود در مجلس قرار دهند.



نماینده مردم کلیبر، هوراند، خداآفرین، آبش احمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی در طول دوره هشتم مجلس دیدارهایی با سران نظام داشته است، افزود: اعضای کمیسیون در دوره هشتم با دبیر شورای نگهبان، رئیس قوه قضائیه، و رئیس مجلس دیدارهایی را درباره مسائل اقتصادی کشور داشتند که نتایج خوبی هم از این دیدارها حاصل شد.



 



درخواست کمیسیون اقتصادی از دولت، برای برگزاری نشست مشترک



رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین از ارسال نامه این کمیسیون به دفتر رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: نامه‌ای از سوی کمیسیون اقتصادی به دفتر رئیس‌جمهوری ارسال و در آن علاقه‌مندی خود را برای برگزاری نشست مشترک با دولت در سال جهاد اقتصادی اعلام کرده‌ایم.



کمیسیون اقتصادی مجلس از جمله کمیسیون‌های تخصصی و اصلی مجلس است که وظیفه بررسی و کارشناسی طرح‌ها و لایحه‌های مربوط به اقتصاد کلان کشور را برعهده دارد.



این کمیسیون 23 نفر عضو دارد، ریاست آن با ارسلان فتحی پور است و نایب رئیس‌های این کمیسیون هم "مصطفی مطورزاده" نماینده مردم خرمشهر و "سیدکاظم دلخوش"نماینده مردم صومعه سرا هستند. سخنگوی کمیسیون اقتصادی نیز "سید علی موسوی‌جرف"است.

  • کد خبر : 44596
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار