خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/12 - 13:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری با اعلام برگزاری نشست کمیسیون تلفیق در شامگاه سه‌شنبه:

درآمد امسال دولت از هدفمندی یارانه‌ها 22000 میلیارد تومان کاهش می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 با بیان این که تحقق درآمد 62 هزار میلیارد تومانی دولت از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها امکان‌پذیر نیست، گفت: اعضای این کمیسیون در نشست فردا، این رقم را به 35 تا 40 هزار میلیارد تومان کاهش می‌دهند.


"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که فردا (سه‌شنبه 13 اردیبهشت) اعضای کمیسیون تلفیق تشکیل نشست می‌دهند، تصریح کرد: دولت در نظر دارد در سال جاری از اجرای هدفمندی یارانه‌های 62 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: کسب این درآمد مشمول این خواهد بود که در سال 90 نیز شاهد افزایش قیمت حامل‌های انرژی باشیم که این امر امکان پذیر نیست.



قادری افزود: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها دولت اجازه دارد قیمت حامل‌های انرژی را به تدریج در طول پنج سال آزاد کند و اگر امسال این افزایش قیمت‌ها بیش از پیش‌بینی‌ها بوده باشد، تخلف به شمار می‌رود.



وی تأکید کرد: بر همین اساس فردا  اعضای کمیسیون تلفیق درآمد دولت از اجرای این قانون را در لایحه بودجه امسال از 62 هزار میلیارد تومان به 35 تا 40 هزار میلیارد تومان کاهش می‌دهند.



 



پیش از بررسی یارانه‌ها در بودجه 90، رقم درآمد دولت از این محل تغییر می‌کند



این عضو کمیسیون تلفیق با بیان این که فردا بعد از صحن نوبت عصر نشست کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود، یادآور شد: پیش از ورود مجلس به بحث هدفمندی یارانه‌ها در بودجه امسال، مبلغ درآمدی دولت در بخش هدفمندی تغییر می‌کند.

  • کد خبر : 45728
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار