خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 18:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یعقوب جدگال:

دانش​آموزان روستای هوشمب زیر درخت درس می‌خوانند

**نماینده چابهار با بیان این که در بسیاری از روستا‌ها فضای آموزشی کافی برای دانش​آموزان وجود ندارد به مندیل گفت: روستاهای بندگاه، ‌راوگ، ‌سبز و چندین روستای دیگر فضای آموزشی مناسب ندارند ودانش​آموزان در ساختمان‌های گلی اجاره‌ای نا مناسب درس می‌خوانند و در برخی روستا‌ها کلاس درس بچه‌ها کپر است.

"یعقوب جدگال" در گفت و گو با مندیل با بیان این که در نطق و تذکرهایش در مجلس این مسئله را به وزیر دستگاه مربوطه یادآور شده است افزود: روستای هوشمب که فاقد فضای آموزشی است بیش از صد خانوار دارد که همگی دارای یک یا چندین فرزند مدرسه‌ای هستند.

جدگال گفت: انتظار داریم که با گذشت بیش از چهار ماه از سال تحصیلی مسئولان چاره‌ای بیندیشند تا بچه‌ها ی این روستا‌ها نیز از فضای آموزشی مناسب بهره​مند شوند.

جدگال در این گفت‌وگو به مشکلات مردم روستای پمپ مرادآباد نیز اشاره کرد و افزود: در این روستا بیش از 700 خانوار زندگی می‌کنند که به علت سکونت در زمین‌های بدون سند از طرف ساز مان حفاظت از اراضی و مسکن و شهر‌سازی مورد تذکر و اخطار قرا رمی​گیرند.

وی افزود: سال​هاست که مردم در این زمین‌ها خانه ساخته​اند و سکونت دارند و بیرون راندن آنها بدون تمهیداتی، آنها را بی‌خانمان خواهد کرد.

عضو کمیسیون شورا‌ها گفت: انتظار می‌رود مسئولان این مشکل را با در نظر گرفتن فقر و محرومیت مردم این روستا به روش دیگری حل کنند.

  • کد خبر : 36973
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار