خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/04 - 18:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران خبر داد:

خواب‌آلودگی راننده علت حادثه اخیر اتوبوس محور ایلام به تهران

**نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: علت حادثه اخیر اتوبوس محور ایلام به تهران در کمیسیون عمران بررسی شد.

"محمدرضا حسین‌نژاد"  در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور فرمانده پلیس راه کشور، معاون حمل و نقل و پایانه‌های وزارت راه و ترابری و رئیس جمعیت حلال احمر در جلسه امروز کمیسیون عمران، تاکید کرد: در گزارش تهیه شده از سوی پلیس راه کشور مشخص شد اتوبوس ایلام به تهران در فاصله 14 کیلومتری پل از مسیر منحرف شده و از ارتفاع 4 تا 5 متری به دره سقوط کرده است، در این گزارش علت این حادثه خواب‌آلودگی راننده عنوان شد.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه نمایندگان مجلس پیشنهادهای مختلفی برای جلوگیری و عدم تکرار چنین حوادثی را با مسئولان در میان گذاشتند.

حسین‌نژاد به دستورکار دیگر کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دوهزار هکتار از منابع ملی شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار در دستور کار قرار گرفت و گزارشی از ساخت و سازها و وضعیت موجود این شهر ارائه شد.

وی افزود: برای تصمیم‌گیری در خصوص این لایحه به گزارش میدانی و حضور شهردار و استاندار چابهار نیاز بود، به همین جهت ادامه بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دوهزار هکتاری چابهار پس از تهیه این گزارش و حضور مسئولان به جلسه بعدی موکول شد.

 سخنگوی کمیسیون عمران به حضور رئیس هیأت مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان در جلسه امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: از سوی این کانون گزارشی ارائه شد که طبق ماده 29 قانون نظام مهندسی تدوین و تصویب آیین نامه اجرای انبوه سازی مسکن و ساختمان سازی بر عهده دولت است.

وی ادامه داد: دولت بیش از 15 سال از تدوین این آیین شانه خالی کرده است که نمایندگان به دنبال اجرای این قانون هستند.

  • کد خبر : 28206
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار