خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/06 - 19:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حقوق کارگران براساس واقعی شدن قیمتها و تورم تعیین شود

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای حقوق و دستمزد باید تعیین حقوق کارگران را با توجه به واقعی شدن قیمت‌ها و افزایش نرخ تورم در برخی اقلام و کالاها لحاظ کند.

"محمد علی پرتوی"در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص تعیین حقوق دستمزد کارگران اظهار داشت: دولت باید برخی حمایت های ممکن را برای تعیین حقوق دستمزد کارگران از کارفرمایان به عمل آورد.
وی خاطرنشان کرد: واقعی شدن قیمت ها نباید بهانه ای به دست کارفرمایان بدهد تا آنها کارگران را اخراج کنند یا حقوق آنها را با تاخیر بپردازند، یا اینکه حقوق آنها را متناسب با تورم نپردازند.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت دولت از کارفرمایان به معنی حمایت از کارگران است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعیین حقوق دستمزد کارگران، باید متناسب با شرایط تورم و شرایط خاص اجتماعی و اقتصادی باشد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: شورای حقوق و دستمزد باید به گونه ای تصمیم گیری کند که منافع کارگر و کارفرما لحاظ شود، زیر اگر کارفرما متضرر شود کارگران آسیب می بینند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: حقوق و دستمزد کارگران به نوعی تعیین شود که حقوق کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه لحاظ شود.

  • کد خبر : 36576
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار