خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/05 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پیرموذن با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد:

حضور گزینه نهایی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون صنایع

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور کار امروز کمیسیون مذکور را مطرح کرد و از حضور گزینه تقریبا نهایی شده مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.


کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس  طرح الحاق یک تبصره به ماده (17) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و اصلاح برخی مواد قانون تأمین اجتماعی با حضور نوربخش گزینه قطعی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی بررسی شد و قرار شد این طرح نیز در قالب شرح وظایفی که برای وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی تدوین می شود مورد بررسی قرار گیرد.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح حمایت از بیماران خاص و کلیوی نیز در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد و با موافقت اعضا به تصویب رسید.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به واکنش هایی که در انتصاب کرباسیان به عنوان رئیس سازمان ایمیدرو از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، گفت: در خصوص انتصاب معاونت های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعاملات بیشتری بین این وزارتخانه و کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 109422
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار