خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/02/03 - 16:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

حضور وزیر بهداشت در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد وگفت: در این جلسه اعضای کمیسیون دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند که خانم وزیر به صراحت به این دغدغه‌ها پاسخ داد.


امیرطاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه بعدازظهر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: اعضای کمیسیون در این نشست به بررسی طرح یک فوریتی تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی به‌ورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداختند.



نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از آن، این کمیسیون میزبان مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی بود.



وی افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دغدغه‌های خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند که خانم وزیر به صراحت به این دغدغه‌ها پاسخ داد و تاکید داشت که گام‌های جدی برای رفع این مشکل برداشته شده است.



این نماینده مردم در مجلس هشتم بیان کرد: این دغدغه‌ها در ارتباط با کارکنان در حوزه بهداشت و درمان، نیروهای به‌ورز، تامین نیروی مورد نیاز در بیمارستان‌ها و چگونگی رعایت اصل 44 در حوزه سلامت بود.



طاهرخانی گفت: خانم دستجردی به تمامی این دغدغه‌ها پاسخ دادند و نمایندگان نیز از این جلسه ابراز رضایت داشتند و در نهایت از زحمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 72987
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار