خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/30 - 20:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دهقانی جزئیات جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس را تشریح کرد:

حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون صنایع / تمرکز وزارت اقتصاد بر کاهش پایه پولی و تورم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حضور وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برنامه وزارت اقتصاد تمرکز بر کاهش پایه پولی و تورم است.


الله وردی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جزئیات جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر اقتصاد حضور یافت و در مورد مشکلات اقتصادی بحث هایی را مطرح کرد.



نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد در جلسه امروز بحث هایی درباره کنترل تورم و چگونگی خروج  از حالت رکود عنوان کرد، افزود: زمانی که شاهد افزایش پایه پولی باشیم تورم نیز ایجاد می شود از طرفی برای اینکه از رکود خارج شویم باید پایه پولی افزایش یابد تا بتوانیم به رکود غلبه کنیم.



وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در کشور ما هم تورم بالای 40 درصد وجود دارد و هم شاهد رکود بی سابقه ای هستیم، ادامه داد: برنامه وزارت اقتصاد تمرکز بر کاهش پایه پولی و تورم است.



دهقانی همچنین گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان امور مالیاتی، رئیس کل گمرک، معاون اقتصادی، معاون پارلمانی به سوال نمایندگان پاسخ دادند.



این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس گمرک در جلسه امروز گفت: وی درباره پرداخت دموراژ (خسارت معطلی کشتی) و عدم ترخیص کالاها در بنادر اشاره کرد که این موضوع به دلیل اختلاف ارزی که وجود دارد دچار مشکل شده است.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: همچنین در جلسه امروز به ورشکستگی بنگاه های تولید و معوقات تولید کنندگان اشاره شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 113396
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار