خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/23 - 10:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به‌منظور پاسخگویی به سوالات 6 تن از نمایندگان صورت می‌گیرد؛

حضور وزرای اطلاعات و کشور در کمیسیون امنیت ملی

**وزرای اطلاعات و کشور برای پاسخگوی به سوالات 6 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته سوالات" الیاس نادران" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،سوال مشترک "حسینعلی شهریاری" نماینده زاهدان و "احمدعلی کیخا" و "عباسعلی نورا" نمایندگان زابل و زهک،" زهره الهیان" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و "سیداحمدرضا دستغیب" (فخرالدین) نماینده شیراز از وزیر اطلاعات را بررسی می کند.

 همینطور سوالات "مهدی سنایی" نماینده نهاوند و"محمد کرمی‌راد" نماینده کرمانشاه از وزیر کشور این هفته در کمیسیون امنیت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بررسی آخرین تحولات کشورهای مصر، تونس با حضور مسؤولین ذی‌ربط نیز از دیگر دستور کارهای این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته با حضور مسئولین مربوطه، مصوبه دور اول، دوم و سوم سفر هیأت دولت به استان تهران در ارتباط با اتصال بزرگراه شهید بابایی به پاکدشت را پیگیری می کند

این هفته اعضای کمیسیون امنیت ملی در همایش نمایندگان مجلس ناظر در مجامع و شوراها که در محل سالن شهید مدرس مجلس برگزار می شود، شرکت می کنند.

کارگروه امنیت نیز این هفته به بررسی روشهای امن‌سازی زیرساختهای نرم‌افزاری با حضور مسؤولین‌ذی‌ربط می پردازد.

همینطورکارگروه روابط خارجی، بررسی لایحه موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیاتهای بر درآمد بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سنگال،لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در زمینه مبارزه علیه قاچاق مواد مخدر، جرائم سازمان یافته و تروریسم ولایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) راجع به تأسیس مرکز مطالعاتی منطقه‌ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه و غربی را دردستور کار خود دارد.

کارگروه دفاعی نیز این هفته به  بررسی طرح تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی - مصوب سال 1363می پردازد.

 

  • کد خبر : 37755
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار