خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/28 - 17:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ایرانپور به خانه ملت خبر داد:

حضور تولیدکنندگان درجلسه کمیسیون کشاورزی/ اختصاص ارز مرجع به نهاده های دامی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی موضوعاتی چون اختصاص ارز مرجع به نهاده های دامی وارداتی، قیمت لبنیات و مواد پروتئینی و مباحث دام و طیور و فرآورده های آن بررسی شد.


علی ایرانپور درگفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: امروز (یکشنبه 28مهر ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، میزبان اتحادیه دامداری ها و مرغداری های کشور و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت اقتصاد بود.



نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مشکلات و معضلات حوزه تولید مواد پروتئینی کشورمورد بررسی قرار گرفت.



این نماینده مردم درمجلس نهم اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی موضوعاتی چون اختصاص ارز مرجع به نهاده های دامی وارداتی، قیمت لبنیات و مواد پروتئینی و گوشتی ومباحث دام وطیور و فرآورده های آن بررسی شد.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: تولید کنندگان و مسئولان دولتی درخصوص مشکلات و معضلات در تولید مواد پروتئینی کشور صحبت ها و اظهارنظراتی کردند که امیدواریم در این جلسات موانعی که بر سرراه تولید این محصولات است حل شود.



پایان پیام/

  • کد خبر : 113176
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار