خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/05 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست دوشنبه کمیسیون اقتصادی؛

حسینی و غضنفری به سئوال نمایندگان پاسخ می‌دهند

وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ‌گویی به سئوال تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس در نشست صبح دوشنبه هفته جاری کیسیون اقتصادی حاضر می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست تخصصی عصر یکشنبه -6 شهریور- پس از رسیدگی به لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح انتزاع وظایف و اختیارهای بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی را بررسی می‌کنند.



همچنین نشست هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها عصر سه‌شنبه -هشتم شهریور- پس از پایان نشست کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود.



بر اساس این گزارش، "شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست صبح دوشنبه -هفتم شهریور- به پرسش‌های "سیدعلی ادیانی‌راد" نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار، "حمید سعادت" نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس، تیران و کرون به نمایندگی از 6 نماینده، "احمدعلی کیخا" نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند و "احمد توکلی" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به نمایندگی از سه نماینده پاسخ می‌دهد.



همچنین "مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های "محمدقسیم عثمانی" نماینده مردم بوکان ، "فخرالدین حیدری" نماینده مردم سقز و بانه، "بهمن مرادنیا" نماینده مردم بیجار و "سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری" نماینده مرد میانه، در نشست صبح دوشنبه کمیسیون اقتصادی حاضر می‌شود.



اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست تخصصی عصر سه‌شنبه -هشت شهریور- لایحه اصلاح قانون نظام صنفی را بررسی می‌کنند.

  • کد خبر : 57423
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم