خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/08 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
افضلی‌فرد از جلسه کمیسیون اصل‌نودم قانون‌اساسی خبرداد:

حسینیان نامزد عضویت‌ در هیات‌نظارت ‌بر رفتار نمایندگان شد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از انتخاب نامزدها برای عضویت در هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و هیات مرکزی نظارت در امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور خبر داد.


مصطفی افضلی‌فرد در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه 8 مرداد ماه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: انتخاب نمایندگان کمیسیون برای عضویت در هیات مرکزی نظارت در امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، کارگروه ایجاد تسهیل و تسریع در صدور مجوز از دستگاه‌های اجرایی و همچنین هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان جزء دستور کارهای  این کمیسیون بود.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پس از بحث و بررسی احمد امیرآبادی و داوود محمدی برای عضویت در هیات مرکزی نظارت در امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور انتخاب شدند.



وی افزود: روح‌الله حسینیان نیز برای عضویت در هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و مصطفی افضلی‌فرد نیز برای عضویت در کارگروه ایجاد تسهیل و تسریع در صدور مجوز از دستگاه‌های اجرایی انتخاب شدند و بنا شد رای گیری نهایی در صحن علنی مجلس انجام شود.



سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، بحث و اتخاذ تصمیم درباره طرح حق اقامه دعاوی حقوقی از سوی نمایندگان را دومین دستور کار امروز کمیسیون اصل نود خواند و گفت: این طرح که از سوی کمیسیون قضایی و حقوقی ارائه شده بود بعد از بحث و بررسی به دلیل اینکه وظایف آن نوعی موازی کاری با کمیسیون اصل نود تشخیص داده شد به اتفاق آرا رد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 79782
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار