خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/17 - 10:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون اجتماعی برگزار می‌شود

جلسه هیات تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق‌های تامین اجتماعی

**هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در هفته جاری کارگروه های تخصصی هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق های تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری نیز گزارشی از عملکرد خود به اعضای کمیسیون اجتماعی ارائه خواهند داد.

صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی نیز باید روز سه شنبه برای پاسخگویی به سوالات داریوش قمری نماینده ایلام، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه، احمدعلی کیخا نماینده زابل و زهک و یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یابد.

از سوی دیگر عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی نیز در همین روز باید برای پاسخگویی به سوالات امیر طاهرخانی نماینده تاکستان، سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه و هادی قوامی نماینده اسفراین در کمیسیون اجتماعی حضور می یابد

نشست مشترک اعضاء کمیسیون با سرپرست‌ کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، دعوت از رئیس ستاد دیه جهت ارائه گزارش‌ عملکرد ستاد و بررسی پیش‌نویس طرح مسکن جانبازان از دیگر برنامه های کمیسیون اجتماعی است.

کارگروه اشتغال و روابط کار نیز ادامه بررسی طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی ‌کار و بررسی لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور را در دستور کار خود دارد.

  • کد خبر : 28943
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار