خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/03 - 16:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خالقی:

جلسه اعضای کمیسیون بهداشت با مدیران عامل بیمه کشور برگزار شد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:جلسه مدیران عامل بیمه‌های سراسر کشور درباره بیمه شخص ثالث و لغو دریافت هزینه درمان از بیماران آسیب دیده در سوانح جاده‌ای برگزار شد.


"بشیر خالقی" در گفت‌وگو  با خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) اظهار داشت : با حضورمعاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور بیمه و تمامی مدیران عامل بیمه‌های سراسر کشور موضوع نحوه درمان و حذف مبالغ دریافتی از افراد آسیب دیده مراجعه کننده به اورژانس مورد بحث و بررسی قرارگرفت.



نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران بیمه‌های مرکزی ایران، دانا، آسیا و البرز در جلسه کمیسیون حضور داشتند و استدلال‌های خود را درباره بیمه شخص ثالث و افراد آسیب دیده در جاده‌ها به بحث و بررسی قرار دادند.

 وی خاطرنشان کرد: استدلال اعضای حاضر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این بود با توجه به اینکه 10 درصد از بیمه‌های شخص ثالث در حوزه سلامت مطابق برنامه چهارم و پنجم توسعه باید به سلامت اختصاص یابد در نتیجه بیمارستان‌ها نباید از افراد اورژانسی هزینه‌ای دریافت کنند.



عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: متاسفانه ما شاهد این هستیم در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها از افراد اورژانسی هزینه‌های زیادی اخذ می‌شود که این مغایر قانون برنامه پنجم توسعه است.

  • کد خبر : 48602
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار