خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/12 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ولی اسماعیلی تشریح کرد

جزییات طرح‌های عمرانی شهر گرمی

**نماینده مردم گرمی در خصوص رویدادهای این حوزه در هفته‌های گذشته گفت: هفته قبل استاندار اردبیل سفری به گرمی داشتند و پیرامون این سفر تصمیماتی اتخاذ شد که قابل توجه بود.

"ولی اسماعیلی" به هفته نامه «خبر اردبیل» گفت: پیرامون سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان در مورد گمرک آزادلو گرمی طرح موضوع شد و نامه‌‌ استاندار را خواندند و بنا شد که این موضوع جدی بررسی شده و در سفر وزیر خارجه آذربایجان عملی شود.

اسماعیلی اظهار داشت: طی این سفر بازدیدی از گمرک آزادلو صورت گرفت و با توجه به اینکه این اقدام جزو مصوبات سفر سوم هیأت‌دولت بود همچنان منتظر اعلام‌نظر متولیان کشور آذربایجان هستیم.به گفته وی برای محوطه‌سازی ساختمان این گمرک یک میلیارد تومان هزینه شده که ان‌شاء‌الله به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این سفر بازدیدی از گلخانه گرمی صورت گرفت که به طور کامل راه‌اندازی شده و هم‌اکنون 80 نفر فار‌غ‌التحصیل کشاورزی در آن مشغول به فعالیت هستند و همراستا با آن بازدیدی از سیلوی گرمی با ظرفیت 100 هزار تن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این سیلو 25 تا 30 درصد پیشرفت داشته و برای نصب سیلوها و مخزن‌های فلزی آن قراردادی با ترکیه بسته‌اند که ان‌شاء‌الله فاز اول آن تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیلی از بازدید پروژه ساحلی و پروژه محله جوادیه گرمی خبرداد و گفت: ایجاد این پروژه به روان‌سازی ترافیک کمک می‌کند که تاکنون 800 میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته و طی هماهنگی و جلساتی که با معاون رئیس‌جمهور در این زمینه وجود داشت با رسیدن اعتبارات امید می‌رود به زودی به اتمام برسد.

نماینده گرمی خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری گیلارود از جمله مواردی بود که در این سفر بازدید شد و با توجه به اعتبارات 150 میلیون تومانی آن برای آغاز کار 50 میلیون تومان اختصاص یافت و قرار شد که اسکله قایقرانی آن ظرف 3 ماه آینده راه‌اندازی شود.

به گفته اسماعیلی افتتاحیه مؤسسه خیریه جوانان و راه‌اندازی فروشگاه رفاه از جمله کارهای انجام شده در این حوزه بوده است.

  • کد خبر : 32865
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار