خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری تشریح کرد

جزییات سفر یک‌روزه اعضای کمیسیون فرهنگی به قم

**اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، روز گذشته طی سفری به قم با تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین معاون آموزشی حوزه علمیه قم دیدار کردند.

"بهروز جعفری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به سفر روز گذشته اعضای کمیسیون فرهنگی به قم اظهار کرد: در این سفر دیداری با آقای سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) داشتیم و در این دیدار مسائل مربوط توسعه حرم مطهر و کارهای فرهنگی که در آنجا صورت می‌گیرد، مطرح شد و بعد هم به زیارت مرقد حضرت معصومه (س) مشرف شدیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، افزود: با معاون آموزشی حوزه علمیه قم در رابطه با کارهای فرهنگی و هنری این حوزه دیدار و گفت‌وگو کردیم.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی و بازدید از بخش‌های مختلف این کتابخانه، افزود: جلسه کوتاهی با مسئولان این کتابخانه و تولیت آن "سیدمحمود مرعشی" برگزار شد که آنها ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کتابخانه، برخی مسائل و مشکلات خود را نیز مطرح کردند.

جعفری، تصریح کرد: بازدید کوتاهی نیز از انتشارات صدرا که بیشتر کتاب‌های شهید مطهری را منتشر می‌کند داشتیم که در آن بازدید هم آقای مطهری گزارشی در مورد چگونگی تاسیس این انتشارات و حوزه فعالیت‌های آن ارائه داد.

به گفته نماینده مردم سمیرم در مجلس، اعضای کمیسیون فرهنگی بازدیدی هم از موسسه بصیرت که یک موسسه فرهنگی که در حوزه‌های فرهنگی کار می‌کند، داشتند.

  • کد خبر : 38025
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار