خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/05 - 12:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

جزئیات نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق

** در جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت نیز در آن شرکت داشتند، موادی از لایحه برنامه پنجم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

 

"جمشید انصاری" نماینده مردم زنجان و طارم در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت از برگزاری نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: جلسه کمیسیون تلفیق بر اساس برنامه اعلام شده قبلی و طبق روال همیشگی با حضور نمایندگان دولت، کارشناسان و اعضای کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این راستا همچنین "علی بنایی" نماینده مردم قم و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از حضور ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت در این جلسه خبر داد و گفت: در این جلسه چند ماده دیگر از برنامه پنجم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

جعفر قادری نماینده شیراز و عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات نیز در مورد مواد تصویب شده در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، گفت: در جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق موادی مربوط به توسعه روستایی و حسابرسی بودجه مورد بررسی و تصویب کمیسیون قرار گرفت.

وی همچنین بر ناتمام ماندن جلسه امروز اشاره کرد و گفت: جلسه امروز صبح کمیسیون با خروج اعضای کمیسیون از حد نصاب افتاد و بدین ترتیب ادامه بررسی مواد لایحه برنامه پنجم به جلسات بعد موکول شد که این جلسه با توجه به برگزار نشدن جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون، فردا برگزار خواهد شد.

  • کد خبر : 28248
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار