خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/12/04 - 16:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
افضلی‌فرد در تشریح نشست کمیسیون اصل نود مطرح کرد:

جرئیات تشکیل کمیته بررسی نحوه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی قوا/بررسی معایب و محاسن مسکن مهر

سخنگوی کمیسیون اصل‌نودم قانون اساسی گفت:با توجه به افزایش گسترش هجمه به مقدسات و روند ابتذال علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگوی به موارد مطروحه به کمیسیون اصل نود می‌آید.


مصطفی افضلی‌فرد در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه4اسفند) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون اصل نود مصوب شد برای پیگیری و بررسی نحوه اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی قوای سه‌گانه کمیته‌ای تشکیل و آئین‌نامه اجرایی تدوین شود.



نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این کمیته حداکثر طی شش ماه گزارشی از عملکرد قوای سه‌گانه در بحث اقتصاد مقاومتی به رهبر انقلاب ارائه می‌کند.



وی با بیان اینکه مصوبه دیگر نشست امروز کمیسیون به گسترش هجمه به مقدسات مربوط می‌شد، گفت: با توجه به افزایش روند ابتذال بنا شد پس از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود، با دعوت از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وی پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.



این نماینده مردم درمجلس نهم، ادامه داد: در جلسه امروز گزارشات واصله درباره مسکن مهر و عملکرد هیات نظارت بر انتخابات شوراها نیز بررسی شد.



افضلی‌فرد با اشاره به گزارشات واصله درباره عملکرد هیات نظارت بر انتخابات شوراها، گفت: شکایت‌های درباره رد صلاحیت‌ها و نتایج شمارش آرا در برخی از حوزه‌های انتخابیه به کمیسیون ارجاع و جوابیه نیز از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها  به کمیسیون واصل شده بود که ایرادت کلی داشت، لذا پس از بررسی قرار شد جوابیه جامع از سوی آنها تنظیم شود و به صورت تصادفی و موردی نیز تعیین صلاحیت‌ها بررسی شود تا  نهایتا درباره ضرورت اصلاح قانون انتخابات شوراها تصمیماتی اتخاذ شود.



سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره مصوبه این کمیسیون درباره مسکن مهر، تصریح کرد: مزایای و معایب مسکن مهر در جلسه امروز بررسی شد و مقرر شد، کمیته مربوطه پیشنهادات خود را برای سروسامان دادن آن و اینکه دولت در شرایط کنونی چه کاری انجام دهد به کمیسیون ارائه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 122602
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار