خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/19 - 17:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شاهرخ رامین تاکید کرد:

توسعه صنعت و اشتغال، مهم‌ترین خواسته مردم فیروزکوه و دماوند

**نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از اتمام مطالعه فاز یک مترو تهران- پردیس خبر داد و افزود: قرارداد پروژه مترو پردیس- دماوند را نیز به تازگی امضا کردم که امیدوارم به زودی کارهای عملیاتی این طرح نیز آغاز شود.

"شاهرخ رامین"در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بر اجرای مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیات دولت تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما در این مقطع زمانی، اجرای طرح‌هایی است که دولت در دور دوم سفرهای خود تصویب کرد که البته در مورد نیمی از آنها اقداماتی صورت گرفته است.

وی افزود: پروژه احداث بیمارستانی در قسمت جنوبی منطقه مراحل آغاز خود را طی می‌کند اما هنوز به تحول نهایی نرسیده است.

رامین روند اجرای پروژه های وزارت راه و ترابری را از بهترین پروژه‌ها دانست و گفت: احداث جاده‌ها و تسهیل در رفت و آمد مردم مهم‌ترین و بهترین‌ طرح‌هایی بود که در دست اجرا داشتیم که خوشبختانه از روند اجرای آن‌ها راضی هستیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، بر توسعه صنعت و اشتغال در حوزه انتخابیه‌اش تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از انتظارات ما از دور سوم سفرهای استانی هیات دولت به دماوند و فیروزکوه ایجاد صنایع جدید و ایجاد شغل است.

وی در تشریح مراحل حل معضلات شهرک‌های صنعتی دماوند تصریح کرد: گره کور شهرک صنعتی "دماوند 2" باز شد و "دماوند 1" که متوقف شده بود نیز مراحل رفع موانع را می گذراند.

در این شهرستان صنعت شیشه سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه سازی زیادی در آن مشغول به کارند. که نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولان هستند. همچنین به تازگی کارخانه سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است. که متاسفانه حتی یک درصد هم نیروی کار بومی در آن مشغول به کار نیستند.

  • کد خبر : 24580
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار