خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/22 - 10:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدیونس موسوی‌سرچشمه:

توسعه بیمارستان‌ها و رسیدگی به کشاورزان اولویت اصلی است

**نماینده فراشبند، فیروزآباد، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، با توجه به معضل خشکسالی و همچنین اهمیت بهداشت و درمان، اولویت خود را رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌ها، افزایش ظرفیت آنها و همچنین دیدار با کشاورزان حوزه انتخابی خود قرار داده است

"سیدیونس موسوی سرچشمه" عضو کمیسیون قضایی و حقوقی، به روزنامه خبرجنوب گفت: توسعه بیمارستان فیروز آباد از 94 تخت به 150 تخت، همچنین بیمارستان کارزین از 33 به 56 تخت از مصوبات دور دوم سفر هیأت دولت به استان فارس است که به دنبال آن هستیم هر چه زودتر محقق شود.

وی همچنین از احتمال افتتاح بیمارستان فراشبند در هفته دولت خبر داد و افزود: این بیمارستان به همت وزارت مسکن و شهرسازی آماده شده و به پایان رسیده است. در حال حاضر برای تجهیز بیمارستان باید وزارت بهداشت و درمان مسئولیت آن را بر عهده بگیرد و امکانات مورد نیاز را تهیه کند. به نظر می‌رسد این بیمارستان امسال به بهره‌برداری برسد.

موسوی سرچشمه همچنین با اشاره به دیدار با کشاورزان گفت: خشکسالی فارس به حدی بوده که چاه‌های بسیاری در مناطق کارزین، فراشبند و فیروز آباد خشک شده است. حتی آب چندانی پشت سد سلمان‌فارسی نمانده که مورد استفاده کشاورزان قرار بگیرد. بودجه‌ای که به این منظور در سال 88 برای استان در نظر گرفته بودند هم وصول نشد، همه این عوامل دست به دست هم داد تا وضعیت کشاورزان بحرانی و بی‌کاری فراوان شود.

این نماینده برنامه آینده خود را در حوزه انتخابی به دیدارهای مردمی و همچنین بازدید از طرح‌های در دست اقدام و رسیدگی به وضعیت پروژه‌های ناتمام اختصاص داده است.

  • کد خبر : 24781
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار