خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/22 - 10:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس:

توزیع نابسامان سرمایه در سایه تصدی گری دولت بر اقتصاد صورت می گیرد

**عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص جهش اقتصادی در کشور، دولت باید از تصدی گری خود بر اقتصاد بکاهد تا سرمایه های کشور به صورت نابسامان توزیع نشود.

"عبدالعزیزجمشیدزهی"در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص دیدار اخیر رهبر انقلاب با کارآفرینان و ارائه راهکارهایی برای جهش اقتصادی در کشور گفت: یکی از راه های رسیدن به توسعه، توجه به بخش خصوصی است، روندی که به صورت دقیق در کشورهای توسعه یافته به اجرا درآمده و منشا تحولات بزرگی را فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر دولت از تصدی گری خود بکاهد و وظایف نظارتی در پیش گیرد، هم در بودجه سالانه صرفه جویی می شود و هم رشد و شکوفایی را در بخش های دیگر شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت همچنان بر تصدی گری ادامه دهد  موجب خواهد شد تا سرمایه های کشور به صورت نابسامان توزیع شود.     

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار بخش خصوصی لازم است به تعاونی ها توجه ویژه ای شود، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سهم تعاونی ها باید در پایان چشم انداز توسعه به 25 در صد برسد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: میدان دادن به تعاونی ها موجب می شود تا توجه به اشتغال و اشتغال زایی در بسیاری از مناطق توسعه نیافته رواج یابد.

  • کد خبر : 27249
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم