خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/26 - 13:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده زابل و زهک:

توزیع اعتبار در مسیر زابل - نهبندان عادلانه نیست

**نماینده زابل و زهک در مجلس شورایاسلامی با اشاره به جلسات متعددی که در تهران و زاهدان با مسئولان وزارت راه و ترابری داشته است از توزیع اعتبار در مسیر زابل - نهبندان انتقاد کرد.

"احمدعلی کیخا"به هفته‌نامه مندیل سیستان و بلوچستان گفت: ما مشکلات و کاستی‌های بسیاری در زمینه راه در استان داریم و مسیر زابل - نهبندان و مسیر زابل - میلک از جمله راه‌هایی است که برای بهبود نیاز به اعتبار بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسیر زابل - نهبندان در استان خراسان‌جنوبی است و بخشی در استان سیستان‌وبلوچستان، در خصوص تخصیص اعتبار در این مسیر به خبرنگار مندیل گفت: اعتبار این مسیر به نسبت طول در منطقه توزیع می‌شود اما متأسفانه با پیگیری‌هایی که داشتیم مشخص شد که بالابی‌گری‌ها به نهبندان اعتبار بیشتری داده شده و به نظر من وزارت راه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

کیخا افزود: در هر کجا که توسعه،رشد و رونق اتفاق بیفتد ما خوشحال می‌شویم اما نباید نفوذ با بی‌عدالتی همراه باشد.نماینده زابل و زهک و عضو کمیسیون کشاورزی بیان کرد: من حتماً از وزیر سؤال خواهم کرد که این اعتبار چگونه تقسیم شده است.

کیخا در پایان گفت: بخش پروژه‌های راه در استان سیستان‌وبلوچستان با مشکلات بسیاری روبه‌روست و مردم را با خطرات جدی و غیرقابل جبرانی رو‌به‌رو کرده است و ما از وزارت راه انتظار داریم که در این زمینه به استان ما توجه بیشتری کند.

  • کد خبر : 33644
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار