خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/18 - 18:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران:

تورم در هزینه‌ سفرهای هوایی نزدیک به 60 درصد است

**نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزارت راه و ترابری و سازمان هواپیمایی کشور، تورم در هزینه سفرهای هوایی نزدیک به 60 درصد است.

"محمدرضا حسین‌نژاد دوین" سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون، گفت:در این نشست مسئولان وزرات راه و ترابری و سازمان هواپیمایی، هما، آسمان و ماهان گزارشی در خصوص افزایش 30 درصدی نرخ بلیط هواپیما ارائه کردند که بر اساس این گزارش تورم در سفرهای هوایی بیش از 30 درصد است.
نماینده مردم شیروان ادامه داد: مسئولان توضیح دادند با توجه به اینکه با دفتر ریاست جمهوری ارتباط داشتند، رییس جمهور با افزایش 30 درصدی موافقت کرده در حالی که افزایش 60 درصدی در بهای بلیط کفاف هزینه شرکت‌های هواپیمایی را نمی دهد.
حسین نژاد تاکید کرد: اعضای کمیسیون با افزایش قیمت بهای بلیط هواپیماها مخالف نبودند تنها با افزایش بهای بلیط ،افزایش سرویس دهی را از مسئولان کشور خواستار شدند.
سخنگوی کمیسیون ادامه داد: همچنین قرار شد سازمان هواپیمایی کشور گزارش دیگری از نحوه محاسبه مبلغ سفر هر نفر در ساعت را تهیه و هفته آینده به کمیسیون عمران ارائه دهد تا اعضا از نحوه آمارگیری این سازمان مطلع شوند.
نشست مشترک با معاونت حقوقی مجلس ریاست جمهوری در خصوص  لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برخی از سازمان‌ها و مجامع بین المللی، بررسی عملکرد و تجدید نظر در مشاوران کمیسیون و اتخاذ تصمیم در خصوص  انجام سفرهای استانی برای بازدید از پروژه های و طرح‌های عمرانی از جمله دستورکار امروز کمیسیون بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه‌ هفته آینده موکول شد.

  • کد خبر : 29124
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار