خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/20 - 19:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی راهکار هوای پاک در شهرها را مطرح کرد:

توجه به حمل ونقل عمومی و رفع منابع آلاینده هوا

**نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی مهمترین راه حل مقابله با آلودگی هوای کلان شهرها را رفع منابع آلاینده هوا، به خصوص خودورهای فرسوده و توجه به حمل و نقل عمومی در کشور ذکر کرد.

"سیدفتح الله حسینی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت آلودگی هوای کلان شهرها گفت: بارندگی های اخیر نباید موجب فراموش شدن روزهای آلود در تهران و کلان شهرها شود.
وی خاطرنشان کرد: آلودگی واقعیتی است که دیر یا زود دامن کلان شهرهای ما را به نوبت می گیرد امروز تهران و اصفهان، سال بعد شیراز و اهواز و مشهد و چند سال بعد هم کرج و کرمانشاه. در نتیجه باید راهکاری برای آن در نظر گرفت تا از این بن بست خارج شد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد آلودگی هوای تهران مربوط به اتومبیل و موتورسیکلت است در نتیجه باید سعی کرد این مشکل را رفع کرد.
عضو کمیسیون عمران یادآورشد: به نظر می رسد خودورسازی ما باید در راه استاندارد سازی حرکت کند، در غیر این صورت ما باید همچنان شاهد آلودگی شهرها باشیم.
حسینی تصریح کرد: توسعه و تجهیز حمل و نقل عمومی موجب خواهد شد تا ترافیک در شهرها به نحو بسیار زیادی کاهش یابد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید خودروسازان مجبور شوند در مدت زمانی کوتاه استاندارد سازی موتورهای خودرو را در کشور اجرایی کنند.

  • کد خبر : 35464
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار