خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/27 - 09:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کائیدی خبر داد

توافقات برای راه‌اندازی راه‌آهن پلدختر صورت گرفت

**نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که در دیدار وی با مسئولان وزارت راه و ترابری مقرر شده است که مطالعات توجیهی در مورد تکمیل احداث راه‌آهن دورود - خرم‌آباد - پلدختر و اندیمشک تا یک‌ماه آینده صورت گیرد.

"علی کائیدی" در گفت‌وگو با هفته‌نامه بامداد با اشاره به دیدار‌های خود با معاونان و مسئولان وزارت راه و ترابری گفت: در این دیدار قرار شد ارسال مطالعات توجیهی تکمیل احداث راه‌آهن دورود - خرم‌آباد - پلدختر - اندیمشک حداکثر تا یک‌ماه آینده توسط معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری داده شود تا اخذ مجوز کمیسیون ماده 32 هرچه سریع‌تر دریافت شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: در توافقی دیگر نیز مقرر شد هفته‌ای 2 پرواز جدید به فرودگاه خرم‌آباد توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی با اولویت شرکت خدمات هوایی کشور (آسمان) صورت گیرد.

وی تأکید کرد: ارسال مطالعات مربوط به گردنه دهلیج به مراجع مربوط برای اخذ مجوز کمیسیون ماده 32 تا پایان آبان‌ماه امسال نیز از دیگر توافقات صورت گرفته بود.

کائیدی در ادامه اظهار داشت: اختصاص مبلغ 300 میلیون تومان نیز علاوه بر دستور قبلی مقام عالی وزارت راه و ترابری جهت شروع عملیات اجرایی گردنه دهلیج با پیگیری معاونت پارلمانی از دیگر توافقات ما در دیدار با مسئولان وزارت راه بود.

نماینده پلدختر در پایان اظهار امیدواری کرد که با توافقات صورت گرفته، هر چه سریع‌تر این اقدامات عملیاتی شود.

  • کد خبر : 29651
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار