خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/20 - 17:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فرهمند :

تنها 50 درصد اعتبار سال جاری در بخش کشاورزی تخصیص داده شده است

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از حضور نمایندگان دیوان محاسبات در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی و قرائت گزارش این دیوان خبر داد و گفت : بر اساس این گزارش تنها 50 درصد اعتبار سال جاری در بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.


کاظم فرهمند در گفت‌وگو باخبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت:در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی اعضای دیوان محاسبات و کارشناسان این مرکز حاضر شدند و گزارش جامع و کاملی در ارتباط با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها و جذب اعتبارات وزارت جهاد کشاورزی هم در سال جاری و طی ده سال گذشته قرائت شد.



نماینده مردم مهریز ،بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گزارش قرائت شده از جانب دیوان محاسبات را کامل و جامع خواند و افزود: براساس این گزارش تنها 50 درصداعتبار سال جاری در بخش کشاورزی  تخصیص داده شده است  و 50 درصد اعتبار تعیین شده ، تخصیص داده نشده است.



 وی ادامه داد:هم چنین در این گزارش قید شده است که میزان جذب اعتبار در استان‌ها بسیار بالاتر از میزان جذب اعتبار در مرکز کشور و تهران  بوده یعنی میزان جذب اعتبار استان‌ها حدود 96 درصد بوده اما این رقم در سطح کل  کشور بسیار پایین‌تر بوده است.



فرهمند هم‌چنین از قرائت گزارشی مبنی بر میزان تحقق برنامه‌ها از جمله کشت گندم در این جلسه کمیسیون خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 66822
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم