خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/27 - 13:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی تاکید کرد:

تمرکز کمیسیون انرژی بر تدوین اساسنامه شرکت ملی نفت

**سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با فارغ شدن مجلس از بررسی برنامه پنجم توسعه کشور، کمیسیون بر تدوین اساسنامه شرکت نفت تمرکز خواهد کرد.

"عماد حسینی"در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،تصریح کرد:از آنجا که در زمان بررسی برنامه پنجم توسعه امکان رسیدگی به مسائل دیگر در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی نبود، تا کنون امکان تنظیم و تدوین اساسنامه شرکت ملی نفت وجود نداشت.

به گفته نماینده مردم قروه،کمیسیون انرژی طرح سه گانه قانون نفت و گاز،قانون تاسیس وزارت نفت و گاز و پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی نفت و گاز را در دستورکار خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اینکه لایحه اساسنامه صندوق توسعه ملی در دستور کار هفته جاری کمیسیون انرژی قرار گرفته است،تصریح کرد:دستورکار کمیسیون‌ها از قبل تنظیم شده است و امکان دارد با تشخیص هیات رییسه مجلس این لایحه از دستورکار حذف شود.

این نماینده با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه کلیات و خطوط اصلی اساسنامه صندوق توسعه ملی تعیین شده است، ادامه داد :ممکن است لایحه دولت در این زمینه را با توجه به خطوط تعیین شده بررسی کنیم تا اساسنامه صندوق توسعه ملی با جزییات تدوین شود.

طبق دستورکار اعلام شده از سوی مجلس شورای اسلامی، لایحه اساسنامه صندوق توسعه ملی روز یکشنبه 28 آذر در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی بررسی خواهد شد.

  • کد خبر : 33757
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار