خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/29 - 15:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تعیین هیئت رییسه تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان

**نماینده مردم ایلام از برگزاری اولین نشست هیئت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خبر داد و گفت: امروز این هیئت در اولین نشست خود اعضای هیئت رییسه تحقیق و تفحص را مشخص کرد و از هفته آتی کار این هیئت بصورت جدی آغاز خواهد شد.

"داریوش قنبری" عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان در نشست دو هفته پیش کمیسیون امنیت ملی، از برگزاری نخستین نشست این کمیته خبر داد و گفت: اعضای منتخب برای تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان امروز اولین جلسه خود را برگزار کردند و در این جلسه چهار نفر از اعضای کمیته به عنوان هیئت رییسه مشخص شدند.

 قنبری در خصوص نحوه انتخاب و اعضای هیئت رییسه این تحقیق و تفحص گفت: در اولین نشست اعضای تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان که با حضور تمام اعضا برگزار شد انتخاب هیئت رییسه در دستور کار قرار گرفت که حسین ابراهیمی نماینده بیرجند به عنوان رییس، نقوی حسینی و کواکبیان به عنوان نایب رییس اول و دوم انتخاب شدند و من (داریوش قنبری) نیز به عنوان دبیر هیئت رییسه تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور برگزیده شدم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران و شیروان چرداول همچنین از تقسیم محورهای تحقیق و تفحص در جلسه آتی این کمیته خبر داد و گفت: از هفته آینده عملا کار تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور را آغاز خواهیم کرد.

موضوع تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بعد از برخی حواشی‌های بوجود آمده در آخرین همایش این شورا توسط برخی از نمایندگان مطرح شد و با قرار گرفتن در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وارد فاز جدیدی شد. برخی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور عبارتند از: شهریاری (بجنورد)، کواکبیان، نادران، اکرمی، نقوی حسینی، احمدی بیغش، قنبری، سروری، ابراهیمی، آقازاده دافساری، آلیا و جلالی.

  • کد خبر : 36104
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار