خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/31 - 16:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی به 6 سئوال نمایندگان پاسخ داد؛

تعویق دوباره سئوال توکلی از وزیر اقتصاد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزیر اقتصاد در این کمیسیون خبر داد و گفت: توکلی طرح سئوال از وی را به علت بسیار بودن سئوال‌ها، به هفته بعد موکول کرد.


"کاظم دلخوش اباتری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) افزود: سئوال آقای احمد توکلی از وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور به علت این که وی سرگروه سئوال کنندگان از وزیر بود، به نشست بعدی کمیسون موکول شد.



نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: لارگانی (نماینده فلاورجان)، توکلی (نمایند تهران،ری، اسلامشهر و شمیرانات)، قاضی‌پور(نماینده ارومیه)، قادری (نماینده شیراز)، اولیاء (نماینده یزد و صدوق)، نیکنام (نماینده تنکابن) و محمودزاده (نماینده مهاباد) سئوال‌هایشان را برای روز سه شنبه هفته آینده آماده کرده‌اند که از این جمع بیشتر نمایندگان موفق به طرح سئوال خود از شمس‌الدین حسینی شدند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: به دلیل اهمیت بحث‌های مطرح شده در کمیسیون، فرصتی برای پیگیری ادامه دستورکارهای پیش‌بینی شده برای نشست این هفته فراهم نشد.



هفته گذشته نیز احمد توکلی سئوالش را از وزیر اقتصاد مطرح کرده بود، اما به دلایلی این سئوال به هفته جاری و امروز (سه‌شنبه 31 خرداد) موکول  شده بود. 

  • کد خبر : 51887
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار