خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/24 - 14:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تعامل مجلس و دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها

وزرای امور اقتصاد و دارایی و صنعت،‌ معدن و تجارت برای بررسی مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هفته جاری در کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی دولت حاضر می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بر اساس دستور هفتگی اعلام شده کمیسیون­های تخصصی مجلس شورای اسلامی،‌ جلسه عمومی کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی دولت روز دوشنبه با حضور وزرای امور اقتصاد و دارایی و صنعت، ‌معدن و تجارت برگزار و ادامه بررسی مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه­ها در دستور کار اعضای این کمیسیون قرار می‌گیرد.



اعضای کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی دولت، همچنین در جلسه این هفته خود نحوه اجرای ماده 233 آیین­نامه داخلی مجلس را با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت بررسی می­کنند.



کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل چهل و چهارم قانون اساسی نیز با تشکیل جلسه در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیشنهادهای واصله در مورد گزارش این کمیسیون درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها  در اجرای بند 6 ماد 33 آیین نامه داخلی و همچنین ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار را پیگیری می‌کند.



در این هفته کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی نیز در روز دوشنبه بعد از ظهر تشکیل جلسه داده و بررسی دستور کار کمیسیون مربوطه را ادامه می‌دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 67020
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم