خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/19 - 16:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کاظم فرهمند:

تعامل بیشتر وزارت بازرگانی و تعاونی روستایی در خصوص خرید گندم

**نماینده مردم ابرکوه، بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی جلسه‌ای پیرامون خرید تضمینی گندم داشت، اظهار داشت: در این جلسه توصیه شد دو وزارتخانه بازرگانی و تعاونی روستایی از توانمندی یکدیگر جهت خردی گندم استفاده کنند.

"کاظم فرهمند" نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، در گفت‌گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه این نشسته امروز صبح برگزار شده است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی، بازرگانی و تعاونی روستایی جهت بررسی نقاط ضعف خرید تضمینی گندم برای سال 90-89 و میزان خرید در سال 88-89 به کمیسیون دعوت شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعاونی روستایی امکانات مناسبی از جمله انبار، سردخانه و نیروی انسانی دارد، توصیه شد وزارت بازرگانی و این تعاونی همکاری بیشتری در جهت خرید گندم داشته باشند.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی توضیح داد: از آنجا که هیات دولت باید  قیمت خرید تضمینی گندم را تا پایان شهریور اعلام می‌کرد و تا کنون صورت نگرفته است، اعضای کمیسیون تاکید داشتن هر چه زودتر این مبلغ اعلام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه باید قانون هدفمندی یارانه ها اجرا شود، دولت باید هر چه زودتر قیمت خرید تضمینی گندم را بر اساس هدفمندی اعلام کند و لازم است این مبلغ با توجه به هزینه‌های که کشاورز کرده  عنوان شود.  

  • کد خبر : 29188
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار