خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/01 - 17:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ذاکر خبر داد:

تصویب 3 ماده از لایحه مجازات قاچاق اسلحه در کمیسیون قضائی و حقوقی

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی و تصویب 3 ماده از ‌لایحه مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در این کمیسیون خبر داد.


"سلمان ذاکر" درگفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس 3 ماده از لایحه مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز به تصویب اعضای کمیسیون قر ار گرفت.



وی خاطرنشان کرد: به موجب این لایحه آن دسته از افرادی که اقدام به قاچاق اسلحه یا حتی مواد محترقه کنند به دلیل خسارتی که در نظم عمومی جامعه به وجود می‌آورند مشمول مجازات سنگین می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: با توجه به آن که مردم کشور در روزهایی از سال بر اساس آئین‌های سنتی اقدام به استفاده از مواد محترقه می‌کنند و متاسفانه در مواردی نیز آسیب‌ می‌بینند، لازم بود با خاطیان قانون برخورد شدیدی صورت می‌گرفت.   

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: براساس رای نمایندگان حاضر در جلسه، اقلام محترقه‌ای که دارای نور باشند و افراد از آن استفاده کنند جز قانون اسلحه و مهمات و سلاح‌های غیرمجاز قرار می‌گیرند.

 ذاکر هدف از ارائه لایحه مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را اعمال سیاستی تادیبی برای خاطیان قانون دانست. 

  • کد خبر : 48303
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار