خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/23 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسی‌الرضا ثروتی خبر داد:

تصویب کلیات طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بررسی و کلیات آن را تصویب کردند.


"موسی الرضا ثروتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت در تشریح نشست امروز( یک شنبه 23 مردادماه ) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در نشست امروز ابتدا اعضای کمیسیون طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بررسی و کلیات آن را تصویب کردند.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی طرح اصلاح ماده ۴۸قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ نیز یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بود.



وی با بیان این‌که در نشست امروز پیشنهاد اعضا مبنی بر دائمی شدن بند 62 قانون بودجه سال 90 تصویب شد، گفت: بر اساس تصویب این بند قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین که برابر با بند 62 قانون بودجه سال 90 است به صورت دائمی و برای هر سال اجرا خواهد شد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: در نشست امروز آقایان قسیم عثمانی برای عضویت در شورای عالی آمار و جبار کوچکی‌نژاد برای عضویت در کارگروه موضوع ماده ۶۲قانون برنامه پنجم توسعه  انتخاب شدند.

  • کد خبر : 56475
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم