خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/14 - 18:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تصویب لایحه مناطق آزاد صنعتی و بیست و سه منطقه ویژه در کمیسیون اقتصادی

**نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی لایحه امور گمرکی بررسی شد، گفت: از ماده 33 تا 39 این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ماده‌های بررسی شده، گفت: این مواد در خصوص سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود، براساس این ماده‌ها برخی از کالاهای بدون صاحب به بنیاد مستضعفین و برخی دیگر در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی همچنین لایحه ایجاد یک منطقه آزاد صنعتی و بیست و سه منطقه ویژه اقتصادی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی و تصویب کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهت بررسی این لایحه علی‌زاده عضو شورای نگهبان در جلسه حضور پیدا کرد، گفت: در لایحه ایجاد یک منطقه آزاد صنعتی و بیست و سه منطقه ویژه اقتصادی دولت مکلف به ارائه لایحه‌ای در ارتباط با کالای همراه مسافر شده بود که شورای نگهبان با تغییر این ماده به تمهیداتی برای کالای مسافر موافقت کرد.

وی افزود: در نتیجه رفع  ایراد شورای نگهبان، لایحه مناطق آزاد صنعتی و بیست و سه منطقه ویژه اقتصادی با اکثریت آرا به تصویب کمیسیون اقتصادی رسید.

به گفته موسوی‌لارگانی در جلسه امروز  لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی و دولت جمهوری ازبکستان در زمینه کمک متقابل بین گمرکات دو کشور و پروتکل اصلاحی آن با اکثریت آرا به تصویب رسید.

  • کد خبر : 26826
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار