خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/26 - 16:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

تصویب لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور درباره بخش‌های مختلف همچون عملکرد بانک‌ها را بررسی کردند، گفت: اعضای این کمیسیون امروز لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کردند.


سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که نشست امروز –سه‌شنبه 26 مهر ماه- کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار شد، ‌تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در این نشست گزارش رئیس دیوان محاسبات درباره موضوع‌های مختلفی همچون عملکرد بانک‌ها و خصوصی‌سازی را بررسی کردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با تصمیم اعضای این کمیسیون مقرر شد که در نشست‌های مختلف گزارش رئیس دیوان محاسبات درباره عملکرد دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی به شکل جداگانه و موردی بررسی شود.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز خود مواد 22 و 26 لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مراعا بود را تصویب کردند.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان این که رسیدگی به تمام مواد لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این کمیسیون به پایان رسیده است، گفت: در نشست عصر امروز این کمیسیون این لایحه تصویب شد و گزارش نهایی اعضا درباره این لایحه به زودی برای هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 61032
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم