خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/24 - 18:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
زمانی از آخرین مصوبات کمیسیون اجتماعی خبر داد:

تصویب لایحه الحاق سازمان تعاونی نیروهای مسلح به نهادهای عمومی غیر دولتی

**بر اساس آخرین مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس، لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح به فهرست مؤسسات عمومی غیردولتی برای بررسی در صحن علنی مجلس آماده شد.

"سیدجواد زمانی" سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون از کارشناسان و مسئولان نیروهای مسلح دعوت شده بود تا به اتفاق لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح (اتکا) به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی بررسی کنیم.

وی در ادامه افزود: در گذشته این سازمان جزو نهادهای عمومی غیر دولتی نبود و در خواست این بود که این نهاد به فهرست مذکور بپیوندد که پس از بررسی در کمیسیون رای آورد و آماده ارائه به صحن شد.

وی به موضوع عدم اجراء قانون‌بیمه کارگزاران مخابرات روستایی و ارائه گزارش که قرار بود در کمیسیون بررسی شود اشاره کرد و گفت: سال گذشته این لایحه به تصویب رسید اما شورای نگهبان آن را تایید نکرد و پس از آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد و پس از بررسی این مجمع، این لایحه تصویب شد؛ اما این قانون تاکنون عملیاتی نشده است.

زمانی تاکید کرد: قرار است روز سه‌شنبه وزیر رفاه و تأمین اجتماعی جهت در کمیسیون حاضر شود که اگر به موضوع زمان‌بندی این قانون متعهد نشود این مسئله در صحن بررسی خواهد شد.

  • کد خبر : 24997
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار