خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/06 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی‌راد خبر داد:

تصویب لایحه افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه اصلاح حوزه‌های انتخابیه مجلس و افزایش تعداد نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


"محمد کرمی‌راد" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز – 6 شهریورماه – کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی، گفت: در ابتدای جلسه امروز که با حضور مسئولانی از وزارت کشور، وزارت اطلاعات و ناجا برگزار شد، لایحه ارائه شده از سوی دولت درباره اصلاح حوزه‌های انتخابیه مجلس و افزایش تعداد نمایندگان از 290 به 310 نفر با اکثریت آرا به تصویب رسید.



نماینده کرمانشاه با اعلام اینکه بحث و بررسی‌ها درباره لایحه افزایش تعداد نمایندگان در جلسات گذشته به انجام رسیده بود، افزود: در جلسات گذشته که با حضور "سید صولت مرتضوی" معاون سیاسی وزارت کشور و کارشناسانی از این وزارتخانه برگزار شده بود، موضوع به طور کامل بررسی و نظرات موافق و مخالف ارائه شد، اما به دلیل نداشتن عدد امکان رای گیری وجود نداشت.



وی افزود: امروز که اعضای کمیسیون حضور داشتند در اولین اقدام موضوع را به رای گذاشتیم که با اکثریت آرا به تصویب رسید.



کرمی‌راد گفت: با ارائه مصوبه کمیسیون امنیت ملی به هیئت رئیسه مجلس، موضوع برای بررسی در صحن علنی در دستور کار هیئت رئیسه قرار خواهد گرفت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به بررسی خبرهای روز در این کمیسیون، افزود: در این بخش هم "علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون گزارشی از سفر زیارتی خود به عتبات عالیات و دیدار با مراجع تقلید و علمای نجف و کربلا ارائه کرد.



نماینده کرمانشاه افزود: در این جلسه همچنین سوالاتی در مورد وضعیت سیاسی- اجتماعی کرمانشاه مطرح شد که وی هم طبق اخبار موجود، اطلاعاتی را ارائه کرد.



کرمی‌راد گفت: در پایان هم  "جواد جهانگیرزاده" نماینده ارومیه درباره وضعیت آب دریاچه ارومیه موضوعاتی را مطرح کرد.



   

  • کد خبر : 57629
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم