خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/05 - 18:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین‌نژاد خبر داد:

تصویب طرح ساماندهی امور نظارتی مجلس در کمیسیون عمران

**سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون پایان یافت.

"محمدرضا حسین‌نژاد دوین" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه، ملت با بیان اینکه کمیسیون عمران در بررسی این طرح کمیسیون فرعی بود، تصریح کرد: در جلسه امروز، اعضای کمیسیون عمران تمامی مواد طرح نظارت بر مجلس را بررسی و در نهایت به تصویب رساندند.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه 19 بند این طرح تصویب شد، ادامه داد: اعضای کمیسیون بندهایی از جمله فراهم شدن امکاناتی برای نظارت بهتر، همچنین موظف شدن دستگاه های اجرایی به دعوت از ناظرین به طرح نظارت مجلس اضافه کردند.

نماینده مردم شیروان با تاکید بر اینکه نقد برنامه چهارم توسعه و بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی در برنامه پنجم از دیگر دستورکارهای کمیسیون عمران بود، توضیح داد: این نقد در بررسی در دستگاه های اجرایی از جمله امور عمرانی وزارت کشور، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی (ساخت و توسعه و حمل و نقل بار و مسافر) و سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی هما صورت گرفت که مسئولان در خصوص مشکلات حمل و نقل توضیحاتی ارائه کردند.

به گفته این نماینده، به دلیل کمبود وقت بررسی عملکرد و تجدیدنظر در مشاورین کمیسیون به زمان دیگر موکول شد.

  • کد خبر : 34407
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار