خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/22 - 15:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در سفر اعضای کمیسیون آموزش به استان مرکزی صورت گرفت؛

تصویب طرح تاسیس دانشگاه امام خمینی (ره) در اراک

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به سفر روز گذشته اعضای کمیسیون متبوعش به استان مرکزی، گفت: کمیسیون آموزش حداکثر توان خود را برای تاسیس دانشگاه جامع امام خمینی (ره) در این استان را به کار خواهد گرفت.


"نورالله حیدری‌دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان اینکه هشت نفر از اعضای کمیسیون آموزش به نمایندگی از سایر اعضا روز گذشته به استان مرکزی سفر کردند، افزود: روز گذشته از دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه دولتی شهرستان اراک بازدید و در نشست مشترکی با حضور همه روسای دانشگاه‌های این استان شرکت کردیم و همه حاضران نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.



نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس، اظهار کرد: مهم‌ترین مصوبه این جلسه تعقیب اقدام‌هایی بود که قرار است از سوی کمیسیون آموزش مجلس برای تاسیس دانشگاهی جامع  به نام دانشگاه امام خمینی (ره) در اراک صورت بگیرد، همچنین چند ردیف بودجه نیز برای آنها در نظر گرفته شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، به بازدید اعضای این کمیسیون از دو مدرسه نمونه و عادی دولتی در شهرستان محلات اشاره کرد و گفت: شاهد فعالیت‌های خوب رایانه‌ای در جهت آموزش در این مدارس بودیم؛ اما در عین حال این مدارس به لحاظ فضاهای آموزشی در تنگنا هستند.



به گفته حیدری، اعضای کمیسیون آموزش هم اکنون در حال بازدید از دانشگاه‌های آزاد و پیام نور شهرستان نراق هستند.

  • کد خبر : 42979
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار