خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/08 - 16:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تصویب تحقیق و تفحص از مپنا در کمیسیون انرژی

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه نحوه واگذاری پروژه‌های وازت نیرو به مپنا در فاصله سال‌های 88 و 89 مبهم و غیر شفاف است، گفت: کمیسیون انرژی با تأکید بر این موضوع و همچنین ابهام در نحوه واگذاری سهام 49 درصدی این شرکت از سوی وزارت نیرو، تحقیق و تفحص از مپنا را تصویب کرد.


حسن شبان‌پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز یک‌شنبه هشتم آبان کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست امروز موضوع تحقیق و تفحص از شرکت مپنا بررسی شد و بعد از بحث و تبادل نظر، اکثریت اعضای کمیسیون انرژی به انجام تحقیق تفحص از این شرکت رای مثبت دادند.



نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی افزود: نحوه واگذاری پروژه‌های مختلف وزارت نیرو به شرکت مپنا و چگونگی واگذاری این پروژه‌ها به مپنا مهمترین موضوع برای انجام تحقیق تفحص از این شرکت خواهد بود.



وی با بیان اینکه واگذاری 49 درصد سهام شرکت مپنا از سوی وزارت نیرو نیز موضوع مهم دیگری است که در تصویب تحقیق و تفحص از این شرکت تأثیر گذار بوده است، گفت: نحوه واگذاری 49 درصدی سهام مپنا به بخش خصوصی نیز موضوعی است که باید به صورت دقیق بررسی شود.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون بررسی لایحه وزارت نفت نیز مورد بررسی اعضای این کمیسیون قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 61893
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم