خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/21 - 19:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری خبر داد:

تصویب بودجه 90 تا پایان هفته در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق با بیان این که کار رسیدگی به بخش درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور در این کمیسیون ادامه دارد، گفت: این لایحه تا پایان هفته جاری در این کمیسیون تصویب می‌شود.


"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که در نشست عصر امروز (یکشنبه 21 فروردین) کمیسیون تلفیق، اعضا احکام ماده واحده بخش درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون بعد از رسیدگی به پیشنهادهای کمیسیون‌های تخصصی درباره احکام ماده واحده بخش درآمدی دولت در این لایحه، بخش درآمدی دولت را تصویب می‌کنند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی برای ارائه تسهیلات ریالی به کشاورزان شدند از مهم‌ترین پیشنهادهای کمیسیون‌های تخصصی در نشست امروز کمیسیون تلفیق بود که از دستور کار نشست امروز این کمیسیون خارج شد.



 



کمک بودجه 90 به توسعه تحقیق‌های مربوط به دام



وی درباره پیشنهادهای دیگر کمیسیون‌های تخصصی درباره بخش درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور افزود: بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق به ازای هر کیلو گوشت قرمز وارداتی 250 تومان و هر کیلو گوشت سفید وارداتی 200 تومان در راستای توسعه تحقیق‌های مرتبط با دام هزینه می‌شود.



قادری اظهار کرد: اعضای کمیسیون تلفیق فردا (دوشنبه 22 فروردین) در دو نوبت صبح و عصر لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی می‌کنند.



عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که احتمالا فردا بخش درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور تمام می‌شود، گفت: به احتمال قوی این لایحه تا پایان هفته در این کمیسیون تصویب می‌شود.



اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، امروز در دو نوبت صبح و عصر بخش درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند.

  • کد خبر : 42894
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار